תיאור קולי

ציור מילולי בדרכים יצירתיות

 

הדמיון מאפשר לנו "לראות" את המתרחש בעיניים עצומות לרווחה.

תיאור קולי יכול להימסר כרצף של עובדות בלי נימה אישית ומצד שני כספור חווייתי.

לפניכם כמה דוגמאות לשימוש בכלי תסכית הרדיו  קולות מוסיקה ואפקטים.

החשוב מכל הוא התוכן. האם הוא מעניין. האם בחירת השחקן מתאימה . האם המוסיקה והאפקטים

 ברקע עוזרים להמחיש את החוויה...

 

עליסה בארץ הפלאות

 

  

הערת "שוליים" חשובה: תמיד אפשר וצריך לתקן !!!

 

תוך כדי השמעת הקטע הזה של עליסה שהוקלט לפני יותר מ 40 שנה !

העיר אמיר: וּלְהָשִׁיבָם

מה שכולנו שמענו היה:  וְלַ הָשִׁיבָם   ): 

ואני בביטחון של מי שקבל אז הרשאה מעורכת לשונית שלא שמה לב אולי או שאני טעיתי בהגייה מי זוכר?! החזרתי לו: זה בדוק על ידי עורכת... ):   

כמי שאינו מרפה מבדיקות חוזרות ונשנות לא וויתרתי לעצמי.

המילון שהוא אמת המידה שלי עד שיוכח אחרת ציין מפורשות: וּלְהָשִׁיבָם !

החזרתי את הקטע מהארכיון, הקלטתי את ההברה  וּלְ  ושתלתי במקום הנכון. נרגעתי. תודה אמיר  (:  מודה ועוזב ירוחם.

 

 

הנסיך הקטן והשועל

 

 פטר והזאב סיפור מוסיקלי הגיבורים הם כלי הנגינה

 

אווירה תיאור בצלילים הפתיחה ל"כל כך רחוק מחר"

 

דמויות מהתנ"ך "דוד" מספר יאיר זקוביץ

 

 

האם ניתן לתאר את תמונת המונה ליסה תוך שימוש בכלים כאלה???

 

מעניין לראות את מחזהו הקצר של סמואל בקט   NOT I